Intrebare: DE CE DUPA 2 INJECTII ANTICONCEPTIONALE NU MAI AM CICLU MENSTRUAL???

 
 
 
Intrebari, Discutii, Raspunsuri. Vorbeste liber despre orice!


Intrebari si discutii

Categorii



DE CE DUPA 2 INJECTII ANTICONCEPTIONALE NU MAI AM CICLU MENSTRUAL??? RSS





DE CE DUPA 2 INJECTII ANTICONCEPTIONALE NU MAI AM CICLU MENSTRUAL???




Detalii:
AM 23 ANI SI AM FACUT 2 INJECTII ANTICONCEPTIONALE "MEGESTRON" MAI PRECIS.DUPA CEA DE-A DOUA AM HOTARAT SA NU MAI CONTINUI,ASTA S-A INTAMPLAT IN SEPTEMBRIE 2009 IAR DE ATUNCI NI MI-A MAI VENIT DELOC MENSTRUATIA!!!ROG PE CEI IN MASURA SA IMI RASPUNDA!CE SE INTAMPLA???VA ROG MULT!MULTUMESC!!!

In Medicina alternativa - Adaugata de vizitator
7 ani in urma - 1 raspunsuri
Adauga raspuns
Raspuns
Sursa
Raspuns:
au trecut 8 luni de atunci deci insarcinata nu esti. S-ar putea sa fi aparut niste dereglari hormonale pentru care trebuie sa mergi la un medic. Si du-te acum.

Larisa

Adaugat acum 7 ani de vizitator

Intrebare aleatoare

Salveaza pagina
Bookmark Hotlist Digg Delicious Furl Reddit Magnolia Google Spurl Stumbleupon

Cele mai comentate


Statistici

Total raspunsuri:
1
Notificari intrebare:
0
 
Intrebari.net este locul unde poti discuta pe orice tema vrei, unde poti afla raspunsul la intrebarile tale si mai mult decat atat, poti castiga lunar premii! Totul sub protectia anonimatului!

Ajuta-ne sa imbunatatim acest site!
Spune-ti parerea !
Accesul pe acest site este conditionat de urmatorii termeni si conditii de utilizare. Copyright © Devant Media - 2017